Změna a storno rezervace

Změna a storno rezervace je platforma, kde můžete snadno spravovat všechny své rezervace a cestovní údaje a stahovat veškerou dokumentaci a palubní vstupenky.

V části Změna a storno rezervace můžete:

Úprava údajů o cestujících a kontaktních údajů

Chceme mít jistotu, že máte své kontaktní údaje aktuální, proto jsou všechny změny zdarma. Nezapomeňte přidat své telefonní číslo, abyste mohli dostávat aktuální informace o cestě prostřednictvím SMS.

Chcete-li upravit jméno cestujícího, klikněte na „Upravit/odstranit cestující“.
Chcete-li upravit kontaktní údaje hlavního cestujícího, klikněte na „Upravit kontaktní údaje“.

Pokud se cena jízdného liší od původní rezervace, může být nutné zaplatit za úpravu údajů o cestujícím. Jízdenky jsou nepřenosné; chcete-li cestujícího odebrat, zaškrtněte políčko „Zrušit cestu/cesty“.

Změna termínu cesty na nové datum nebo čas

Chcete-li změnit datum nebo čas vaší cesty, klikněte na „Změnit datum/čas odjezdu“ a potvrďte nový výběr. Nezapomeňte, že čas odjezdu musí být víc než 15 minut od času potvrzení. Chcete-li si vybrat nový cíl odjezdu nebo příjezdu, musíte zrušit cestu a zarezervovat novou.

V závislosti na nové cestě budete možná muset doplatit rozdíl v jízdném, nebo vám bude vrácena částka, pokud je nová cesta levnější. Najednou můžete změnit termín pouze jedné cesty.

Změna/přidání sedadel a dodatečných zavazadel

Pro větší pohodlí si můžete rezervovat sedadlo nebo se ujistit, že v případě skupinové rezervace sedíte všichni pohromadě. Můžete si také kdykoli přidat nová odbavená nebo zvláštní zavazadla.

Dostupnost všech změn závisí na cestě.

Zrušení rezervace

Pokud budete muset cestu nebo její část zrušit, budou vám nabídnuty možnosti vrácení peněz podle podmínek na trhu, kam cestujete.

Chcete-li zrušit celou rezervaci nebo část cesty, klikněte na „Zrušit cestu/cesty“.
Chcete-li z rezervace odebrat cestující, klikněte na  „Upravit/odstranit cestující“.
Chcete-li odstranit přidaná sedadla nebo zavazadla, klikněte na „Zrušit zavazadlo/doplňky“.

Veškerá storna provedená během 30 dnů před odjezdem mohou být zpoplatněna storno poplatkem (rozpis naleznete zde).

Správa zpoždění a storna

Pokud společnost Flix zrušila vaši jízdu nebo je zodpovědná za výrazné zpoždění od doby odjezdu, můžete mít nárok na další podporu. Změna a storno rezervace vám umožní bezplatně přesunout jízdu na jinou jízdu se společností Flixbus nebo vám vrátí peníze podle podmínek na trhu, kde cestujete.