Změna a storno rezervace

Změna nebo storno rezervace

Změna rezervace

  • Do 15ti minut před odjezdem
  • Za poplatek ve výši 1 euro/25 Kč za každý zrušený spoj a pasažéra
  • Možná online nebo v prodejnách či u partnerských agentur

Změna informací o cestujících

  • Telefonní číslo: zdarma
  • Jméno: zdarma (doplacení rozdílu v případě navýšení ceny jízdenky)

Storno rezervace

  • Výměnou za storno poukaz ve výši ceny spoje po odečtení 1 eura/25 Kč za stornovaný spoj a pasažéra
  • Vrácením zaplacené částky 
  • Online nebo v prodejnách či u partnerských agentur

Přejdi na změnu/storno jízdenky

Změna a storno jízdenky: jak to funguje?

Jak mohu změnit svou rezervaci?

Změna rezervované jízdenky může být provedena buď online, nebo v jednom z našich prodejních míst, a to až do 15ti minut před odjezdem autobusu.

Pokud chceš změnit svou rezervaci, postupuj prosím následovně:

  • Zkontroluj si v našem online rezervačním systému, zda jsou ve tvém novém spoji stále k dispozici volná místa
  • Stornuj svou původní jízdenku a my ti zašleme na email poukaz s kódem, který můžeš použít při koupi nové jízdenky
  • Proveď novou rezervaci, při které zadáš kód ze storno poukazu. Na e-mailovou adresu ti pošleme nové potvrzení rezervace s novým číslem jízdenky. V případě, že je nová cena vyšší než cena původní, budeš muset doplatit rozdílnou částku. 


Upozorňujeme, že v případě zrušení rezervace účtujeme vždy poplatek ve výši 1 eura/25 Kč za každý stornovaný spoj a pasažéra. Poplatek se zobrazí v průběhu rušení rezervace.

Jak změním informace o cestujících?

Telefonní číslo můžeš bezplatně změnit online v našem portálu pro úpravu rezervací. Změna jména cestujících je zdarma, pokud se mezitím cena této cesty nezměnila. V případě navýšení ceny jízdenky tě poprosíme o doplacení rozdílné částky. V obou případech od nás obdržíš nové potvrzení s novým číslem rezervace.

Jak mohu stornovat svou rezervaci?

Oproti storno poukazu
Když se rozhodneš stornovat svou jízdenku, nabídneme ti storno poukaz v cenové hodnotě tvé rezervace po odečtení poplatku ve výši 1 euro/25 Kč za každý stornovaný spoj a pasažéra. Tento poukaz je platný po dobu 12 měsíců od data storna a může být použit opakovaně, dokud není jeho hodnota vyčerpána.

 

Nebyla tvoje otázka zodpovězena? Projdi si naše Často kladené otázky!