Pokud máte potíže při náhledu na tuto webovou stránku, zavolejte nám prosím na +420 228 880 001 nebo se obraťte na FlixBus Google Assistant aplikace.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Změna a storno rezervace

Zakoupená jízdenka bude uložena v aplikaci

Storno rezervace

Do kdy mohou zrušit svoji rezervaci?

Svoji rezervaci můžete stornovat až 15 minut před plánovaným časem odjezdu.

Je mi za zrušení rezervace účtován poplatek?

Pokud stornujete svoji jízdenku do 30 dnů před plánovaným odjezdem, nebude vám účtován žádný poplatek. Pokud jízdenku stornujete v kratší době než 30 dnů před plánovaným odjezdem, je možné, že vám bude účtován stornovací poplatek. Po zrušení vaší rezervace vám bude vygenerován poukaz. Poukaz je platný po dobu 12 měsíců, v hodnotě vaší rezervace po odečtení storno poplatku.

Změna a storno jízdenky

Změna rezervace

Ve své rezervaci můžete změnit následující informace:

  • Čas nebo cílovou destinaci vaší cesty*
  • Jméno cestujícího
  • Telefonní číslo

* Pokud si přejete změnit čas odjezdu nebo cílovou destinaci, musíte nejprve stornovat část cesty, kterou chcete změnit. Poté obdržíte poukaz v hodnotě stornované jízdenky, od které budou odečteny případné storno poplatky. Poukaz můžete okamžitě uplatnit pro rezervaci nové cesty (napište kód do pole poukazu a klikněte na "Uplatnit"). Poukaz je platný po dobu 12 měsíců.

Do kdy mohu změnit svou rezervaci?

Změny můžete provést až 15 minut před odjezdem.

Platí se poplatek za změnu rezervace?

Za změnu vašich údajů nejsou účtované žádné poplatky. Změna jména cestujícího je také zdarma, ale pokud cena jízdenky vzrostla od doby vaší rezervace, bude vám účtován rozdíl ceny jízdenky.

Pro změnu času odjezdu nebo cílové destinace vám bude účtován storno poplatek. Pokud chcete změnit svoji rezervaci méně než 30 dní před plánovaným odjezdem, bude z hodnoty poukazu odečten stornovací poplatek.

Kde mohu stornovat nebo změnit svoji rezervaci?