Pokud máte potíže při náhledu na tuto webovou stránku, zavolejte nám prosím na +420 228 880 001 nebo se obraťte na FlixBus Google Assistant aplikace.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Změna a storno rezervace

Zakoupená jízdenka bude uložena v aplikaci

Storno rezervace

Rozhodl/a jsem se, že svoji rezervovanou cestu již nechci. Do kdy mohou zrušit svoji rezervaci?

Svoji rezervaci můžete stornovat až 15 minut před plánovaným časem odjezdu.

Je mi za zrušení rezervace účtován poplatek?

Storno poplatek závisí na měně, ve které byl nákup proveden, a pro českou korunu je 0 CZK. Na rezervace v jiných měnách, například v eurech, se však poplatek může vztahovat, proto si stornovací poplatky prosím pečlivě prostudujte.

Bez ohledu na měnu je zrušení do 30 dnů před datem odjezdu vždy bezplatné. Po zrušení vaší rezervace vám bude vygenerován poukaz nebo vám bude vrácena částka. Poukaz je platný 12 měsíců a je vystaven v hodnotě ceny jízdenky snížené o stornovací poplatek.

FlixBus zrušil moji jízdu kvůli provozním změnám: Nečekaným změnám se chceme vyhnout, kdykoli je to možné. Pokud však FlixBus musí zrušit vaši jízdu, budete na to včas upozornění. Stornovanou jízdu vám uhradíme a poskytneme vám plnou náhradu ceny jízdenky, jak je tomu stanoveno v našich smluvních podmínkách.

Klikněte na „Storno rezervace“ pro zobrazení dostupných online možností refundace.

Změna a storno jízdenky

Změna rezervace

Ve své rezervaci můžete změnit následující informace:

  • Čas nebo cílovou destinaci vaší cesty*
  • Jméno cestujícího
  • Telefonní číslo
  • Nadpočetné zavazadlo

* Pokud si přejete změnit čas odjezdu nebo cílovou destinaci, musíte nejprve stornovat část cesty, kterou chcete změnit. Poté obdržíte poukaz v hodnotě stornované jízdenky, od které budou odečteny případné storno poplatky. Poukaz můžete okamžitě uplatnit pro rezervaci nové cesty (napište kód do pole poukazu a klikněte na "Uplatnit"). Poukaz je platný po dobu 12 měsíců.

Do kdy mohu změnit svou rezervaci?

Změny můžete provést až 15 minut před odjezdem.

Platí se poplatek za změnu rezervace?

Drobné překlepy můžete opravit zdarma.* Můžete také upravit jméno cestujícího. To je obvykle bez poplatku. Pokud však bude jízda dražší než v den původní rezervace, budete muset doplatit rozdíl mezi rezervovanou a novou cenou jízdenky.

Pro změnu času odjezdu nebo cílové destinace vám bude účtován storno poplatek. Pokud chcete změnit svoji rezervaci méně než 30 dní před plánovaným odjezdem, bude z hodnoty poukazu odečten stornovací poplatek.

Pokud si budete chtít po zakoupení jízdenky rezervovat další zavazadla, bude vám účtován poplatek. Podrobné informace o poplatku najdete zde. Každý cestující může mít jen jedno zavazadlo navíc.

*Překlepy, které vyžadují více než několik rychlých oprav, mohou být považovány za změnu jména a podléhají příslušným poplatkům.

Kde mohu stornovat nebo změnit svoji rezervaci?