O společnosti FlixBus

O společnosti FlixBus

Zelená a inteligentní mobilita k objevování světa

FlixBus je mladý poskytovatel mobility, který od roku 2013 mění způsob, jakým miliony lidí cestují po Evropě. Díky jedinečné kombinaci technologického startupu, internetového podniku a klasického dopravce jsme během krátké doby dokázali vybudovat největší síť dálkových autobusů v Evropě.

Díky jednoduchému způsobu rezervace a dennodenně rostoucí nabídce poskytujeme milionům cestujících možnost objevovat svět za málo peněz. Zelené autobusy přitom uspokojují nejvyšší požadavky v oblasti bezpečnosti a ekologie a nabízejí tak udržitelnou a pohodlnou alternativu individuální dopravy. Našim zákazníkům poskytujeme nejvyšší stupeň komfortu.

FlixBus Experience – naše úspěšná koncepce

Náš úspěch je založen na digitalizaci tradičního dopravního prostředku. Nový způsob cestování umožňujeme díky technologickým inovacím, jako je systém rezervace a prodeje lístků – aplikace FlixBus – udávající nový směr, bezplatné připojení Wi-Fi na palubě autobusů nebo živé sledování autobusů pomocí GPS. Díky inteligentnímu plánování sítě a dynamickému cenovému managementu předkládáme našim zákazníkům vždy tu nejlepší nabídku. Proto sázíme na úzké partnerství se středně velkými podniky: Za zelený vozový park společnosti FlixBus odpovídají regionální autobusoví partneři – častokrát rodinné podniky s desítkami let zkušeností. Inovace, duch startupu a silná mezinárodní značka se tak prolínají s kvalitou, která staví na tradici.

Z německého nováčka na evropské č. 1

Společnost FlixBus byla založena v Mnichově třemi mladými podnikateli s cílem nabídnout pohodlné a udržitelné cestování za dobrou cenu. Současně zahájila dopravu po Německu zelenými autobusy společnost „MeinFernbus“ z Berlína. Po pádu železničního monopolu v roce 2013 se začaly oba rozvíjející se podniky rozšiřovat jako čelní dopravci na trhu s autobusovou dopravou a podařilo se jim prosadit se i proti mezinárodní konkurenci. Od sloučení týmů v Mnichově a Berlíně má FlixBus jednoznačně vedoucí  postavení na německém trhu.

Od roku 2015 se začal FlixBus prosazovat i mezinárodně: sítě autobusů ve Francii, Itálii, Rakousku, Nizozemsku a Chorvatskem a také linkový provoz překračující hranice až do Skandinávie, Španělska, Anglie nebo střední a východní Evropy. Cestující tak dnes mohou využít největší sítě linek dálkových autobusů v Evropě.

Za provozovatelem zelených autobusů je dnes mezinárodní tým s téměř tisícovkou zaměstnanců v Mnichově, Berlíně, Paříži, Miláně, Záhřebu a Kodani a také několik tisíc řidičů našich autobusových partnerů z celé Evropy. Každý jedinec přispívá k tomu, aby se FlixBus a naše nabídka zelené mobility každým dnem ještě zlepšovaly. Máte týmového ducha a osobnost pro dobytí evropského autobusového trhu? V tom případě se u nás ucházejte o místo (stránka je v angličtině), máme pro tebe vhodnou práci.

FlixFacts

100 milionů zákazníků od zahájení služeb

Na cestách s námi bylo již 100 milionů cestujících, jen v roce 2017 jich bylo 40 milionů.

3 000+ cílů, 40+ zemí

FlixBus spojuje v současnosti  3 000+ cílů ve 40+ zemích a téměř denně přibývají další.

400 000+ spojů denně

S 400 000+ relacemi spojujeme evropská města v některých případech s 30minutovým taktem.

Zakladatelé

Andre Schwämmlein

Andre Schwämmlein

André odpovídá jakožto jednatel za mezinárodní expanzi a provoz. Společně s Jochenem a Danielem probíral již od roku 2009 možnosti liberalizovaného trhu. Jakožto fanoušek alternativních koncepcí cestování není majitelem auta a do kanceláře jezdí na kole.

Jochen Engert

Jochen Engert

Jochen odpovídá za oblasti marketingu, prodeje a financí. Před založením společnosti FlixBus pracoval společně s Andrém po celém světě jako strategický poradce. Již během svého studia organizoval autobusové lyžařské zájezdy do Alp a sbíral tak první zkušenosti v oboru. 

Daniel Krauss

Daniel Krauss

Daniel se jakožto CIO stará o oblasti IT, mobilní sítě a vývoj softwaru. Společně se svým spolužákem Andrém založil Daniel již během studia úspěšný startup podnikající v oboru IT. Své dlouholeté zaměstnání ve společnosti Microsoft – a svoje auto – nakonec obětoval pro vybudování největšího provozovatele dálkových autobusů v Evropě.