Pokud máte potíže při náhledu na tuto webovou stránku, zavolejte nám prosím na +420 228 880 001 nebo se obraťte na FlixBus Google Assistant aplikace.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Přehled poplatků za zpracování

Následující tabulka znázorňuje výši poplatku za zpracování v závislosti na dopravci, době, kdy byl požadavek zažádán a měně, v které byla rezervace provedena.

Měna Kód Přepravce FlixBus DACH a FlixMobility Všichni ostatní přepravci *
0 až 7 dní po odjezdu ** > 7 dní po odjezdu * Jakýkoli den po odjezdu
Euro EUR 2 15 15
Americký dolar USD 2 17 17***
Švýcarský frank CHF 3 18 18
Česká koruna CZK 50 380 380
Maďarský forint HUF 600 4700 4700
Norská koruna NOK 25 150 150
Švédská koruna SEK 25 150 150
Bulharský lev BGN 7 30 30
Rumunský leu RON 12 70 70
Britská libra GBP 2 14 14
Polský złoty PLN 8 65 65
Chorvatská kuna HRK 10 110 110
Dánská koruna DKK 15 110 110
Srbský dinár RSD 200 1800 1800
Bosenskohercegovská marka BAM 3 29 29
Albánský lek ALL 250 2000 2000
Ukrajinská hřivna UAH 60 440 440
Makedonský denár MKD 120 900 900
Ruský rubl RUB 275 999 999

Legenda

*Kromě:

  • Přepravce Flixbus Polska:
    - Před odjezdem: plná náhrada v jakékoli měně.
    - Po odjezdu: žádná náhrada v jakékoli měně.

  • Přepravce Flixbus Rus:
    - 0 až 7 dní po odjezdu: u všech měn se podívejte na ceny uvedené ve sloupci „0 až 7 dní po odjezdu“ v následující tabulce.
    - > 7 dní po odjezdu: žádná náhrada v jakékoli měně.

**Veškeré poplatky za bankovní převody jsou odečteny od částky, která má být vrácena.

*** Vezměte prosím na vědomí, že rezervace provedené prostřednictvím internetových stránek USA (domény „www.flixbus.com“ a „es-us.flixbus.com“) nemají nárok na vrácení peněz před nebo  po odjezdu. Výjimky jsou pouze v případě, že je dopravcem Flixbus DACH, FlixMobility, Flixbus Polska nebo Flixbus Rus: v těchto případech je způsob vrácení peněz popsána v následující tabulce a původní legendě.


Jak zjistím, kdo je dopravcem?

Chcete-li zjistit, s kterým dopravcem jste si jízdu rezervovali, zkontrolujte fakturu jízdenky v potvrzení rezervace (kterou jste obdrželi e-mailem krátce po dokončení rezervace). Následující obrázek ukazuje, kde je na faktuře vystaveno jméno vašeho dopravce.

Další informace naleznete v našich Všeobecné obchodní a rezervační podmínkách.