Pokud máte potíže při náhledu na tuto webovou stránku, zavolejte nám prosím na +420 228 880 001 nebo se obraťte na FlixBus Google Assistant aplikace.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Cestování zelenými autobusy v době pandemie COVID-19

DŮLEŽITÉ: 

Pro cestování do zahraničí zavedly země zvláštní zdravotní a vstupní požadavky. Zkontrolujte si prosím všechna nařízení na oficiálních stránkách EU, kde můžete zadat údaje o své cestě. Pokud nebudete postupovat podle nařízených předpisů, může vám být odepřen nástup na palubu autobusu.

Síť autobusových spojů FlixBus pravidelně upravujeme a přizpůsobujeme poptávce i aktuálním nařízením, a to jak v rámci Česka, tak i do zahraničí, za dodržování zvláštních bezpečnostních opatření. Ujistěte se, že jste neustále informování o novinkách v síti FlixBusu.

Naší nejvyšší prioritou je bezpečnost zákazníků, řidičů, partnerů a zaměstnanců. Přestože děláme maximum, vy hrajete klíčovou roli v otázce bezpečnosti našich cestujících. Dodržujte prosím následující bezpečnostní pokyny:

  • Před provedením rezervace se ujistěte, že jste schopni cestovat a dodržovat místní doporučení vládních a zdravotnických organizací, včetně prokazování negativních testů, pokud je vyžadováno.
  • Nošení roušek reflektuje situaci v konkrétním regionu a zemi. Na území České republiky je od 25. 2. 2021 povinné cestovat pouze s respirátorem nejméně třídy KN95 nebo FFP2 nebo dočasně alespoň dvěma chirurgickými rouškami na sobě. Při nástupu do autobusu mějte prosím ochranu dýchacích cest vždy připravenou.
  • UPOZORNĚNÍ NA PŘÍJEZDU DO ČR: Ze zemí označených jako rizikové, pokud je doba pobytu delší než 12 hodin, ukládá povinnost vyplnit formulář www.prijezdovyformular.cz a nejpozději 5 dní od příjezdu podstoupit test na COVID-19. Bez vyplněného formuláře nebudete vpuštění na palubu autobusu.
  • Při cestování dodržujte všechna obvyklá preventivní opatření.

Abychom zajistili, že je vaše cesta co nejpříjemnější a nejbezpečnější, na této stránce naleznete přehled preventivních opatření, která zvýší ochranu před možnými riziky.

Jak získám informace o svém spoji?

Pokud došlo ke změnám na konkrétním spoji, FlixMobility se snaží zákazníky aktivně informovat, není tedy třeba kontaktovat zákaznický servis. Ujistěte se prosím, že jste v rezervaci zadali platnou e-mailovou adresu a telefonní číslo, abychom vám mohli případné novinky zaslat. Telefonní číslo můžete do své rezervace přidat zde.

Naše zákaznická podpora je vám k dispozici pomocí kontaktního formuláře i zákaznické linky na čísle 228 880 001. Vezměte prosím na vědomí, že vzhledem k aktuálnímu počtu žádostí, které dostáváme, může být doba zpracování požadavku nebo čekání na spojení s operátorem delší. Rádi bychom vám doporučili, abyste si prošli stránky s častými dotazy a informace o službách, kde najdete relevantní informace a odpovědi na často kladené otázky.

Jak mohu požádat o vrácení jízdenky?

Pokud jsme museli váš spoj v důsledku aktuálních cestovních omezení zrušit nebo změnit, co nejdříve vás kontaktujeme s dalšími informacemi.Pokud si přejete stornovat jízdenku kvůli změně vašich cestovatelských plánů, můžete tak učinit v souladu s našimi přepravními podmínkami zde.

Více informací najdete na našich stránkách s častými dotazy zde.