Spokojenost zákazníků

Spokojenost cestujících v autobuse FlixBus

Spokojenost zákazníků v autobusech FlixBus

Ve společnosti FlixBus děláme vše pro to, aby byli naši cestující spokojeni. Úspěch našeho snažení byl nedávno potvrzen výsledky dotazníku spokojenosti, kterého se zúčastnilo 20 000 cestujících. Kromě toho, že jsme od vás všech obdrželi velké množství pozitivní zpětné vazby, jsme také byli schopni zjistit více o vašich potřebách, a tím zvýšit úroveň kvality a servisu v našich autobusech.

 

Hodnocení našich cestujících je pro nás důležité

Již více než 100 milionů cestujících se přesvědčilo o vysoké kvalitě služeb společnosti FlixBus. Ceníme si zpětné vazby a mnoha pozitivních ohlasů našich cestujících, a rádi bychom i vás brzy přivítali na palubě jednoho z našich autobusů FlixBus.

Spokojení zákazníci

Spokojenost zákazníků je jednou z největších priorit společnosti FlixBus. To potvrdil i dotazník, který hodnotil kvalitu služeb poskytovaných v autobusech FlixBus. Z výsledků vyplývá, že 97% cestujících bylo “spokojeno“ nebo “velice spokojeno“ s jízdou naším autobusem.

Skvělé služby

Cestující také chválili dochvilnost autobusů FlixBus, osobní přístup našich řidičů a vysokou míru pohodlí při cestování. Kromě vysoké úrovně těchto služeb nabízí FlixBus na palubě všech autobusů také zdarma Wi-Fi a zaručuje sedadlo po celou dobu jízdy na více než 300 000 autobusových spojích denně ve 28 evropských zemích. Tento pohodlný a cenově výhodný způsob cestování na naše cestující zapůsobil natolik, že 94% z nich by FlixBus dále doporučilo svým přátelům a rodinným příslušníkům.