Pokud máte potíže při náhledu na tuto webovou stránku, zavolejte nám prosím na +420 228 880 001 nebo se obraťte na FlixBus Google Assistant aplikace.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Ztráty & nálezy

Nechal/a jste ze samého nadšení nebo nedočkavosti něco ležet v autobuse FlixBus?

Žádný problém! Jednoduše podrobně vyplňte níže uvedený formulář ztrát a nálezů. Aktuální informace o vaší žádosti si můžete kdykoli prohlédnout zadáním čísla rezervace do formuláře k zobrazení stavu.

Pokud váš předmět najdeme, ihned se vám ozveme e-mailem. Pokud nic nenajdeme, během 14 dnů vás budeme e-mailem kontaktovat.

FlixTip! Abychom mohli rychleji najít váš ztracený předmět, věnujte prosím pozornost při výběru „typ ztraceného předmětu“. Pro laptop v batohu se považuje jako zavazadlo. Do popisu zadejte další poznámky (například „obsahuje laptop“).


Upozornění: Další e-maily nebo telefonáty nejsou třeba – aktuální stav vaší žádosti je vždy k dispozici online. Děkujeme vám.


Zde zaregistrujte ztracený předmět