Pokud máte potíže při náhledu na tuto webovou stránku, zavolejte nám prosím na +420 228 880 001 nebo se obraťte na FlixBus Google Assistant aplikace.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Aktuální informace ohledně COVID-19: Informace pro naše cestující

Mohu s FlixBusem cestovat?

Od 7. května začne FlixBus v omezené míře obnovovat provoz na některých vnitrostátních linkách v ČR. Aktuální informace o odjezdech v rámci ČR najdete v prodejním systému. Provoz mezinárodních linek z a do ČR je v současné době z důvodů aktuálních podmínek pro vstup cizinců na území okolních států pozastaven.

Je třeba kontaktovat společnost FlixMobility ohledně informací o mé jízdence?

Pokud došlo ke změnám na konkrétním spoji, FlixMobility se snaží zákazníky aktivně informovat, není tedy třeba kontaktovat zákaznický servis. Ujistěte se prosím, že jste v rezervaci zadali platnou e-mailovou adresu a telefonní číslo, abychom vám mohli případné novinky zaslat. Telefonní číslo můžete do své rezervace přidat zde.

Vezměte prosím na vědomí, že vzhledem k aktuálnímu počtu žádostí, které dostáváme, může být doba zpracování požadavku nebo čekání na spojení s operátorem delší. Rádi bychom vám doporučili, abyste si prošli stránky s častými dotazy a informace o službách, kde najdete relevantní informace a odpovědi na často kladené otázky.

Jak mohu požádat o vrácení jízdenky?

Pokud FlixBus musel zrušit vaši jízdu v důsledku výše uvedených cestovních omezení, budeme vás co nejdříve kontaktovat s informacemi, jak postupovat při vrácení jízdného.
Pokud si přejete stornovat jízdenku kvůli změně vašich cestovatelských plánů, můžete tak učinit v souladu s našimi přepravními podmínkami zde.
Ujistěte se prosím, že jste při rezervaci zadali správné telefonní číslo a správnou e-mailovou adresu, abychom vás mohli aktivně informovat o změnách ve vaší rezervaci a o tom, jak případně postupovat dále.

Kde najdu další novinky?

Tato stránka je pravidelně aktualizována. Přidáváme zde nejnovější nařízení od příslušných orgánů.

Bezpečnostní předpisy u FlixBusu

Naší nejvyšší prioritou je bezpečnost zákazníků, řidičů, partnerů a zaměstnanců. Vzhledem k současné situaci okolo COVID-19 implementujeme nové bezpečnostní pokyny, abychom tak zajistili bezpečný provoz a chránili naše zákazníky a zaměstnance. Na zavádění těchto předpisů úzce spolupracujeme se zdravotnickými a vládními úřady a řídíme se nařízeními i doporučeními ohledně dalších kroků.

Chceme zajistit co nejvyšší míru pohodlí a bezpečí po dobu, kterou naši zákazníci stráví na palubách našich autobusů. Níže naleznete přehled preventivních opatření, která zvýší ochranu před možnými riziky. Našim cestujícím však připomínáme, že ochranná opatření na palubě podpoří také tím, že budou dodržovat doporučení Světové zdravotnické organizace a Ministerstva zdravotnictví.

Čištění a dezinfekce vozidel

  • Dezinfekce na ruce je zákazníkům k dispozici u zadních dveří autobusu
  • Dezinfekce vozidel po každé jízdě probíhá podle pokynů pro dezinfekci dle předpisů a nařízení WHO
  • Dodatečná dezinfekce na hlavních autobusových nádražích ze strany zaměstnanců prodejen FlixBusu

Změna poskytovaných služeb

  • Toalety zůstávají zavřené až do odvolání
  • Prodej občerstvení a nápojů na palubě je až do odvolání přerušen

Ochrana zdraví na palubě autobusu

  • Řidiči jsou vybaveni ochrannými pomůckami (látkové roušky s vyměnitelným nanofiltrem a jednorázové gumové/nitrilové rukavice)
  • Cestující jsou během nástupu na palubu a po dobu cesty povinni mít zakrytá ústa a nos (např. rouškou)
  • K odbavení cestujících dochází vždy u zadních dveří autobusu
  • Na začátku odbavení řidič cestující nabádá, aby dodržovali bezpečné rozestupy
  • Dezinfekce na ruce je k dispozici při odbavení u zadních dveří
  • Vizuální bezdoteková kontrola dokladů a elektronické jízdenky
  • Hlášení v autobuse při výjezdu a příjezdu obsahuje aktualizované bezpečností pokyny
  • Dezinfekce pro dětské sedačky jsou dostupné na prodejnách FlixBusu

Prodejny a nástupiště

  • Častý úklid a dezinfekce prodejen FlixBus
  • Do prodejen smí v jeden okamžik vstoupit omezený počet zákazníků v bezpečných rozestupech po 2 metrech
  • Zákazníky žádáme o bezhotovostní úhradu jízdného