Pokud máte potíže při náhledu na tuto webovou stránku, zavolejte nám prosím na +420 228 880 001 nebo se obraťte na FlixBus Google Assistant aplikace.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Aktuální informace ohledně COVID-19: Informace pro naše cestující

Je třeba kontaktovat společnost FlixMobility ohledně informací o mé jízdence?

Pokud došlo ke změnám na konkrétním spoji, FlixMobility se snaží zákazníky aktivně informovat, není tedy třeba kontaktovat zákaznický servis. Ujistěte se prosím, že jste v rezervaci zadali platnou e-mailovou adresu a telefonní číslo, abychom vám mohli případné novinky zaslat. Telefonní číslo můžete do své rezervace přidat zde. Aktuální informace o síti spojů v jednotlivých zemích najdete níže.

Vezměte prosím na vědomí, že vzhledem k aktuálnímu počtu žádostí, které dostáváme, může být doba zpracování požadavku nebo čekání na spojení s operátorem delší. Rádi bychom vám doporučili, abyste si prošli stránky s častými dotazy informace o službách, kde najdete relevantní informace a odpovědi na často kladené otázky.

Mohu s FlixBusem i nadále cestovat?

Česká republika: V souvislosti s cestovními omezeními ze strany české vlády FlixBus pozastavuje provoz mezinárodních linek z a do Česka, a to od 00:00 hod. dne 14. března po dobu 30 dní nebo dle aktuálního nařízení vlády. Současně pozastavujeme od soboty 21. března až do odvolání veškerý provoz vnitrostátních spojů v České republice.

Slovensko: V souvislosti s cestovními omezeními stanovenými Ministerstvem dopravy a výstavby SR FlixBus pozastavuje provoz mezinárodních linek z a na Slovensko ode dne platnosti 13. března od 7:00 hod.

Německo: V souvislosti s cestovními omezeními stanovenými vládou Spolkové republiky Německo FlixBus pozastavuje provoz vnitrostátních i mezinárodních linek v Německu od půlnoci 17. března až do odvolání.

Polsko: V souvislosti s cestovními omezeními stanovenými polskou vládou FlixBus pozastavuje provoz mezinárodních linek z a do Polska ode dne platnosti 15. března po dobu 10 dní, s možným prodloužením.

Cestující proaktivně informujeme v případě, že se změny dotknou jejich plánované cesty. V případě zrušení spoje cestující obdrží poukaz bez storno poplatku. Omlouváme se za nepříjemnosti a doufáme, že vás budeme brzy znova moci přepravit do vašeho cíle.

Jak mohu požádat o vrácení jízdenky?

Pokud FlixBus musel zrušit vaši jízdu v důsledku výše uvedených cestovních omezení, budeme vás co nejdříve kontaktovat s informacemi, jak postupovat při vrácení jízdného.
Pokud si přejete stornovat jízdenku kvůli změně vašich cestovatelských plánů, můžete tak učinit v souladu s našimi přepravními podmínkami zde.
Ujistěte se prosím, že jste při rezervaci zadali správné telefonní číslo a správnou e-mailovou adresu, abychom vás mohli aktivně informovat o změnách ve vaší rezervaci a o tom, jak případně postupovat dále.

Kde najdu další novinky?

Tato stránka je pravidelně aktualizována. Přidáváme zde nejnovější nařízení od příslušných orgánů a také zde najdete změny týkající se našich spojů.